וואו, זה די מטורף.
על פי דיווחים שונים, פייסבוק עומדים לדרוך ליוטיוב על הזנב וחזק!
המהלך הזה יגרום לתחרות גדולה בין גוגל לפייסבוק
למרות שביוטיוב נרשמו נטישת סרטים בעקבות פרסומות ה Mid-roll שמופיעות לאחר כמה עשרות שניות
בינתיים הפלטפורמה עובדת והנבונים משתמשים במערכת הפרסום הממומן
של יוטיוב ומקדמים את הקליפים שלהם בתשלום
כדי להגיע לחשיפה גדולה יותר אצל קהל היעד.
ועד שהתרגלנו לזה , פייסבוק רוצים לאכול עוד נתח מהעוגה:
פייסבוק הולכים לשלב פרסומות בוידאו
ולהתחלק ברווחים עם בעלי התוכן. 55% מהרווחים – לבעלי התוכן.
ואנחנו הולכים לראות פרסומות בסרטים שגדולים מ 90 שניות בערך לאחר כ 20 שניות.
אלו הדיווחים שהתקבלו כמובן לא באופן רשמי מפייסבוק.
ומכיוון שמערכת הפרסום בפייסבוק בכל הקשור למיקוד קהל יעד
טובה בהרבה מזו של יוטיוב, בעיקר בגלל איפיון מדויק של תחומי עניין ,
אנחנו, כמשתמשים מהשורה, צפויים לראות פרסומות, בתוך הסרטים, מאד רלוונטיות אלינו,
עקרונית,
פייסבוק דואגים לחוויית משתמש מאד טובה עד כה ,
אז זה צפוי להיות הרע במיעוטו מבחינת המשתמש.
מה זה אומר לגבי המוזיקאים?
המוזיקאים מתחלקים לשני סוגים במקרה זה:
1. מעלי התוכן : קליפים לשירים (סינגלים) ,לייב פייסבוק, הופעות מצולמות.
2. מוזיקאים מפרסמים: אומנים שמשתמשים במערכת הפרסום בפייסבוק ע״מ לקדם בתשלום את התוכן שלהם.
מעלי התוכן ירוויחו מכך שאם התוכן שלהם טוב ומושך =איכותי, ומי שמעלה סינגל גם עם הפשוט ביותר שלא לומר על קליפ מושקע, נכנס לתחום של תוכן איכותי שמביא הרבה צפיות ואם הוא יאפשר את הפרסום אצלו
אז הוא צפוי לקבל תשלום על כך !
(מדובר על קונספט שנקרא ״מיד רול״,פרסומת לאחר משהו כמו 20 שניות ולא בהתחלה),
תחשבו שעשיתם וידאו לייב של הופעה או שיר חדש שכתבתם, או מיקס שאתם עושים או סינגל חדש,
זה מביא הרבה צפיות, ובכך יכול להכניס לבעלי התוכן (המוזיקאים) תשלום יפה.
מוזיקאים מפרסמים ירוויחו מהאפשרות לפרסם את התוכן שלהם פרט לפרסום הממומן הרגיל
בו הם מאפיינים את קהל היעד הרלוונטי ומעלים פרסום אליו בניוזפיד/אינסטגרם/אפליקציות סלולריות.
גם לפרסם על גבי תוכן איכותי של אחרים שקהל היעד שלהם צופה בהם.
למשל: לפרסם את ההזמנה שלי להופעה על גבי הקליפ החדש של אברהם טל
(בהנחה והקהל שלי ושל אברהם זהים)
ויהיו עוד מלא דברים מגניבים בתחום הזה כאשר זה יצא.
כמבן שזה יהיה רלוונטי אני אעשה כנס מיוחד או שידור על איך אפשר לנצל את המהלך הזה.
מה שבטוח – מוזיקאים יוכלו להרוויח מכך פעמיים – פעם כבעלי התוכן ופעם כמפרסמים.
אז מה למדנו מכך,
1. כדי להרוויח כסף מהעבודה שלנו עליינו לדעת איך לייצר תוכן איכותי ולהעלות אותו.
2. יוטיוב לא יהיה יותר ברירת המחדל בכל הקשור להעלאת תוכן כדי ליצור חשיפה ולייקים לסרטונים.
3. אנחנו צריכים לדעת איך לפרסם בפייסבוק, כי זה כבר הופך להיות מגרש משחקים מקצועי יותר.
זה שוב מוכיח שאומנים חייבים להשתמש בפלטפורמה השיווקית של הקידום הממומן בפייסבוק
כדי להגיע למטרות שהם רוצים, שהופעות ימכרו, שהרכבים יופיעו, שיהיו יותר לקוחות, שיכירו אותם יותר
וכל מטרה אחרת שאמורה לקדם את האומן החוצה אל העולם.
ולשם כך , מזל גדול שהכנתי את הקורס לפרסום ממומן בפייסבוק.
בו יש את כל החומר המקיף שצריך לדעת לגבי הפרסום בפייסבוק.
קורס אחר ויחיד שלאחריו תדעו בידוק מה לעשות ואיך לעשות כדי להגיע למטרות שלכם.
למי זה מיועד:
לזמרים, זמרות, נגנים, בעלי הרכבים מוזיקלים, להקות, מפיקים מוזיקלים, דיגייים, בעלי אולפנים,
בעלי חדרי חזרות, כותבים , מלחינים, אנשי סאונד ומיקס, מורים למוזיקה.
מה מכיל הקורס:
עקרונות הפרסום בפייסבוק, בניה נכונה של עמוד אומן, קידום כל מטרה שיווקית,
פרסום דרך מנהל המודעות של פייסבוק, איפיון של קהל היעד, יצירת מודעות, קידום סרטונים וקליפים ועוד מלא.
פרטים נוספים והרשמה בלחיצה על התמונה: