תכנון קמפיין מכירות אוטומטי ירוק עד
ההדרכה הזאת היא אחת מ 13 הדרכות בקורס החדש" Master funnel - קמפיינים שמוכרים" ע"פ מודל ה.ש.פ.ע
שילמדו אותך בדיוק איך לבנות את הקמפיין משלב המודעה בפייסבוק, הפיקסלים,
המיילים, דפי הנחיתה - ה כ ל !! כולל ליווי שלי אותך בבניה שלך.
לפרטים מלאים לחיצה על הכפתור
התכנית בנויה ע"פ מודל ה.ש.פ.ע. :
ה - התכנית : בראש ובראשונה צריך תכנית כתובה, מצויירת, משורטטת שאפשר יהיה לעבוד על פיה, רצוי תכנית שכבר עובדת למישהו אחר
ש - שיווק תהליכי : המודל מבוסס על הבנת תהליכי השיווק והוא מעביר את המתעניין הפוטנציאלי משלב לשלב עד שהוא הופך ללקוח פרימיום.
פ -פרסומת : היא הדבר הראשון שפוגש הלקוח הפוטנציאלי. המודל מלמד איך עושים פרסומת אפקטבית בפייסבוק, זה כל כך משמעותי שיש כאן ירידה לפרטי הקמת הפרסומת במנהל המודעות וכן לקופי -מה לכתוב .
ע -עמודים : הדבר שעליו בנוי כל הקמפיין הוא עמודי נחיתה מסוגים שונים: עמוד הרשמה (כאן נבנית רשימת התפוצה ), עמוד מכירה, עמוד המתנה החינמית, עמוד התודה וכו. המודל הזה מראה איך ליצור אותם ומה לכתוב בהם,
לא משנה מה הפלטפורמה עליהם אתם בונים את העמודים(הדפים) האינטרנטיים האלו.

